Regels en plannen

Plannen

• Aanleiding

Sinds jaar en dag worden geblesseerden, na een periode van 3 maanden, gekort op hun contributie. Omdat dit geen officieel beleid is wordt er nu met twee  maten gemeten. Dit komt omdat het niet altijd duidelijk is wie er geblesseerd is, de namen komen niet bij de penningmeester terecht. Om eenduidigheid te creëren willen wij een blessurebeleid opstellen.

Doel

Eenduidigheid creëren binnen de vereniging. Ieder lid wordt gelijk behandeld en is op de hoogte van het blessurebeleid.

Beleid

• Wanneer een speler langer dan 3 maanden geblesseerd is, wordt er geen contributie ingehouden voor de eerstvolgende periode.
      • Mocht de blessure het eerstvolgende seizoen nog aanwezig zijn, dan wordt er pas contributie ingehouden op het moment dat de speler weer kan gaan trainen.
      • Is de blessure in de derde periode van het opvolgende handbalseizoen nog aanwezig, dan wordt de derde contributieperiode ingehouden i.v.m. het betalen van de bondsgelden.
      • De speler die langer dan 3 maanden geblesseerd is, meldt dit bij de penningmeester.
      • De speler die weer kan gaan trainen, meldt dit bij de penningmeester.
      • Trainers/coaches bespreken de geblesseerde in de jeugdvergadering.
      • Geblesseerden worden een standaard agendapunt in de jeugdvergadering en  HBC.
      • Waar geblesseerde staat kan ook zwangere gelezen worden.

Blessurebeleid sv Vriendschap.
      Versie 1.2

• Inleiding

Als vereniging willen wij dat onze sporters er netjes en verzorgd uitzien en dat alle sporters hetzelfde dragen, zodat we als vereniging herkenbaar zijn.
      Om dit te faciliteren heeft s.v. Vriendschap een samenwerking met SPORT 2000 Banne Sports. Leden van s.v. Vriendschap krijgen bij aanschaf van handbal- of turnartikelen 10% ledenkorting bij SPORT 2000 Banne Sports.

In overleg met SPORT 2000 Banne Sports is er een s.v. Vriendschap-clublijn ontwikkeld. Hierin zitten trainingspakken, wedstrijdtenues en ook  trainingsshirts. Alle artikelen kun je ook laten bedrukken met jouw naam, initialen of nummer. Deze artikelen zijn te koop in de winkel van SPORT 2000 Banne Sports in Banne Centrum, maar ook via de clubwebshop. Via een link
      op onze site kom je terecht in deze webshop met alle s.v. Vriendschap-artikelen. Bij aankopen via de clubwebshop krijg je automatisch de ledenkorting van 10%.

Als vereniging hebben wij besloten om geen sponsoring op onze  wedstrijdtenues (broekjes en shirtjes) toe te staan. Trainingspakken en tassen mogen wel gesponsord worden.

Handbal

De vereniging verzorgt per team een set wedstrijdtenues. Wedstrijdtenues bestaan uit broekjes en shirtjes. De set wedstrijdtenues hoort bij een team en niet bij de individuele sporters. Dit om te voorkomen dat bij wisselingen van team tenues kwijtraken. De tenues worden gezamenlijk gewassen en aan het einde van het seizoen ingeleverd bij de handbalcommissie. Aan het begin van het seizoen worden de tenues weer per team uitgereikt.

Als vereniging hebben wij afspraken gemaakt met sportwinkel SPORT 2000  Banne Sports over de toelevering van de kleding van onze vereniging. Omdat  wij als vereniging hechten aan het eenduidige beeld binnen onze vereniging is  er een s.v. Vriendschap-clublijn bij SPORT 2000 Banne Sports ontwikkeld. Dit houdt concreet in dat als een team gesponsord wordt met bijvoorbeeld trainingspakken, de aankoop en bedrukking van deze trainingspakken via  SPORT 2000 Banne Sports gaat.

Als sponsor betaal je bij SPORT 2000 Banne Sports de winkelprijs voor de gewenste artikelen en als vereniging krijgen wij vervolgens korting op deze artikelen. Deze korting betaalt SPORT 2000 Banne Sports aan de vereniging.  Op deze manier steun je als sponsor zowel het team als de vereniging. Hierdoor vragen wij als vereniging geen aparte bijdrage voor de sponsoring.

Turnen

Omdat wij als vereniging hechten aan het eenduidige beeld binnen onze vereniging hebben wij een s.v. Vriendschap-clublijn bij SPORT 2000 Banne Sports ontwikkeld. Voor de meisjes is dit een turnpakje en voor de jongens een t-shirt en een broekje. Hiernaast zijn er onder andere ook trainingspakken en tassen beschikbaar.

Kledingplan s.v. Vriendschap
      Versie 2.0