Voor kinderen

Word je vaak gepest in bij handbaltraining of turnles? Of is er iets vervelends gebeurd, waar je graag over wil praten? Bespreek het dan met de trainer en/of coach of leiding van de les. Wil je dit niet en weet je niet zo goed aan wie je het kunt vertellen? Bij Vriendschap hebben wij een vertrouwenspersoon: Greetje de Jong (06 8187 3417)
Haar kun je bellen als je even niet weet hoe je je probleem kunt oplossen.

Voor ouders/verzorgers en/of senioren

Met ingang van 1 oktober 2014 heeft turnen een vertrouwenspersoon in de persoon van Greetje de Jong. Per 13 april 2021 is Greetje de Jong voor de hele vereniging de vertrouwenspersoon. U kunt met Greetje de Jong contact opnemen over vertrouwelijke zaken of vragen op het gebied van onveiligheid, pesten, seksuele intimidatie, discriminatie, enz. die zich op de club voordoen. Natuurlijk kunt u zich hiervoor ook rechtstreeks tot de trainer en/of coach, lesgever of het bestuur wenden en dat ligt ook vaak meer voor de hand, maar als dat lastig is, kunt u ook met Greetje de Jong overleggen. Gaat het inhoudelijk over handbal, turnen of over organisatorische zaken, dan horen uw vragen of klachten eerder bij de trainer en/of coach lesgever of het bestuur thuis.