Steun Vriendschap

JOUW STEUN MAAKT HET VERSCHIL: WORD ONZE SPONSOR

Als vereniging kunnen we niet zonder sponsors en donateurs.

Wij leggen je graag hieronder uit waar we jouw hulp bij nodig hebben.

Bekijk onze sponsordoelen en kies waar jij ons bij wilt steunen

Sponsordoel 1: Betalen van jeugdvrijwilligers

Bij Vriendschap zijn vrijwilligers van onschatbare waarde. Help ons bij het ondersteunen van onze jeugdteams en geef ze een bijdrage voor het werk dat zij doen voor onze vereniging. Zo kunnen zij belangrijke taken uitvoeren en een centje verdienen terwijl ze betrokken blijven bij de vereniging.

Streefbedrag: € 4000,00
Jaarlijks sponsorbedrag: € 100,00

Sponsordoel 2: Nieuwe leden en walking handbal

Help ons met het werven van nieuwe leden en het opzetten van walking handbal. Voor het reclame maken bij scholen en de buurt, werving van walking handbal leden en de wekelijkse training hebben we jouw hulp nodig.

Streefbedrag: € 2.000,00
Jaarlijks sponsorbedrag: € 50,00

Sponsordoel 3: Activiteiten voor de jeugd

Naast de jaarlijkse activiteiten willen we graag meer activiteiten voor de jeugd organiseren. Steun ons en help mee om bijvoorbeeld het bezoeken van een beachhandbaltoernooi, een dag klimmen of extra activiteiten op de velden mogelijk te maken.

Streefbedrag: € 1.000,00
Jaarlijks sponsorbedrag: € 30,00

Incassoformulier Sponsor

Wat leuk dat je onze verenging gaat sponsoren. Wij waarderen je steun enorm en kijken er naar uit om samen te werken aan onze doelen. Door ondertekening van dit formulier geef je toestemming aan Handbalvereniging SV Vriendschap om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank en daarmee bedragen van uw rekening af te schrijven conform de sponsorafspraak.

Contactpersoon(Vereist)
Adres(Vereist)
E-mailadres(Vereist)
Ik wil graag een bedrag sponsoren van:
Je akkoord met het bovenstaande sponsorbedrag(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Als er nog vragen zijn of wil je graag op een andere manier sponsoren, klik dan hier. We bespreken dan graag de mogelijkheden.