Inschrijven en contributie

Inschrijven

Wil je een keer meedoen met een turnles bij S.V. Vriendschap? Kom langs of meld je dan aan voor een proefles. Lid worden? Vul online het inschrijfformulier. Check hier voor de lessentijden.

Kleding S.V. Vriendschap

De turnpakjes voor de meiden zijn rood, de jongens dragen een rode korte broek en een wit T-shirt. Onze clubkleding is te koop bij Sport 2000 Purmerend maar je kan het ook eenvoudig via ons bestellen en dan
wordt deze thuisbezorgd!

Je kunt je bestelling doorgeven via turnen@svvriendschap.nl
Graag bij de bestelling duidelijk de volgende informatie meenemen:
– Naam van het kind
– Maat van de kleding die je wenst
– Afleveradres waar je de kleding bezorgd wil hebben

We dragen zorg dat de bestelling bij Sport2000 terecht komt tegen de juiste tarieven! Onze clubkleding is te koop bij Sport 2000 Purmerend maar je kan het ook eenvoudig via ons bestellen en dan worden deze thuisbezorgd! Je kan je bestelling plaatsen via https://svvriendschap.clubwereld.nl

Contributie

Je bent contributie verplicht voor 1 periode. De betaling van de contributie gaat via een afgegeven incasso. Het verenigingsjaar is verdeeld in 4 periodes.

Periode 1: 1 Juli tot 31 september. Incasso eind september. Opzeggen voor 1 september.
Periode 2: 1 oktober 31 december. Incasso eind november. Opzeggen voor 1 december.
Periode 3: 1 januari tot 31 maart. Incasso februari. Opzeggen voor 1 maart.
Periode 4: 1 april tot 30 juni. Incasso eind mei. Opzeggen voor 1 juni.

Opzeggingen dienen vóór de genoemde termijn per mail bij de ledenadministratie via ledenadministratieturnen@svvriendschap.nl ontvangen te zijn. Zonder opzegging wordt het lidmaatschap automatisch verlengd met één periode.

We brengen bij inschrijving € 12,50 inschrijfgeld in rekening.