Trainingstijden en wedstrijden

OBS Twiske
Pandorinastraat 7A
1035 VR Amsterdam

Wil je een keer meedoen met een turnles bij Vriendschap? Meld je dan aan voor een proefles.

Wedstrijden

Bronzen balk

Dit is geen echte wedstrijd, er wordt geturnd volgens de abc oefenstof van het rayon Amsterdam. Hierbij kun je een medaille winnen en iedereen krijgt een vaantje.

Wedstrijden voor recreatie

NTS Competitie Rayon Amsterdam. Voor kinderen vanaf 7 jaar is er een voorwedstrijd en voor de winnaars een finalewedstrijd in de Wethouder Verheijhal.

Wintertoernooi

Dit is geen echte wedstrijd, er wordt geturnd volgens de abc oefenstof van het rayon Amsterdam. Er is een gouden, zilveren of bronzen medaille te behalen bij een bepaald aantal.

Onderlinge wedstrijden

In april heeft SV Vriendschap onderlinge wedstrijden in hun eigen gymzaal. Hier turn je tegen kinderen uit je eigen groep, bij deze wedstrijd gaan we ervan uit dat iedereen meedoet.