Incassoformulier sponsor

Beste sponsor,

Wat leuk dat je onze verenging gaat sponsoren. Wij waarderen je steun enorm en kijken er naar uit om samen te werken aan onze doelen.

Door ondertekening van dit formulier geef je toestemming aan Handbalvereniging SV Vriendschap om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank en daarmee bedragen van uw rekening af te schrijven conform de sponsorafspraak.

Ik wil graag een bedrag sponsoren van:
Uw akkoord met het bovenstaande sponsorbedrag
Voornaam
tussenvoegsel
Achternaam

SponsorKliks

Hoe werkt het?

Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. 75% van deze commissie stort Sponsorkliks op de bankrekening van Vriendschap. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert Vriendschap hier direct van!

Klik op de afbeelding om ons direct te sponsoren!

Vriendenloterij

Hoe werkt het?

Een lot kost € 13,50 per trekking inclusief Jackpot bonus van € 0,50. Er zijn veertien trekkingen per jaar waarvan twee zonder Jackpot bonus. De helft van uw lotprijs gaat rechtstreeks naar onze clubkas.

Klik op de afbeelding om mee te spelen en ons te sponsoren!