230729-elzenhagenzuid-bouwontwikkelingen_si-035

Nieuwe sporthal Elzenhagen in gebruik

Eindelijk is het zover! We trainen vanaf woensdag 4 oktober 2023 in onze gloednieuwe sporthal Elzenhagen aan het J.H. Hisgenpad 390.

Het gebouw is nog niet helemaal klaar. In september en oktober werkt de gemeente nog aan de lift en de tribune. Maar het veld is klaar voor onze trainingen en wat voor veld! Het is de eerste sportvloer in Nederland met led-verlichte lijnen die geschikt is voor wedstrijden. Met deze lijnen is de vloer makkelijk aan te passen voor een andere sport.

Trainingen

We trainen op de woensdagen in de sporthal. Wil je weten hoe laat je traint, check de trainingstijden.

Wedstrijden

Het hightech veld is klaar voor trainingen, maar nog niet klaar voor wedstrijden. Daarom spelen we onze eerste zaalwedstrijden van zondag 29 oktober in sporthallen Zuid. Daarna staan de wedstrijden gepland in de nieuwe sporthal Elzenhagen.

Meer informatie?

Meer weten over de sporthal? Lees het artikel ‘Nieuwe sporthal Noord in gebruik‘